UWAGA! Dołącz do nowej grupy Szamotuły - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nabór na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły


Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza nabór na dwa stanowiska urzędnicze w różnych wydziałach. Mieszkańcy mogą aplikować na stanowisko inspektora w Wydziale Funduszy Pomocowych i Rozwoju oraz na stanowisko podinspektora w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Komunalnej. Termin składania dokumentów dla obydwu naborów upływa 10 marca 2025 roku. W artykule przedstawiamy szczegóły dotyczące każdego z ogłoszeń.

Pierwsza oferta dotyczy stanowiska inspektora w Wydziale Funduszy Pomocowych i Rozwoju. Miejsce składania dokumentów to kancelaria Urzędzu Miasta i Gminy Szamotuły, przy ul. Dworcowej 26. Osoby zainteresowane muszą złożyć dokumenty w zamkniętej kopercie, na której powinien znaleźć się napis dotyczący naboru. Dodatkowe informacje na temat wymagań oraz zakresu zadań można znaleźć na stronie internetowej urzędu.

Drugie stanowisko, na które trwa nabór, to podinspektor w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Komunalnej. Tak jak w przypadku pierwszego ogłoszenia, dokumenty składane są w tej samej lokalizacji, również w zamkniętej kopercie z odpowiednim oznaczeniem. Szczegóły dotyczące tego stanowiska są dostępne na stronie internetowej urzędu, gdzie można zapoznać się z wymaganiami i zakresem obowiązków.

Ogłoszenia są częścią wysiłków burmistrza Piotra Michalaka na rzecz wzmocnienia zespołu w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły. Zachęca się mieszkańców do zapoznania się z ofertami i składania aplikacji w wyznaczonym terminie, aby mieć możliwość dołączenia do lokalnej administracji.

Źródło: Urząd Miasta Szamotuły


Oceń: Nabór na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły

Średnia ocena:4.59 Liczba ocen:14


Zobacz Także