Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły ogłosił powołanie Komisji Konkursowej w ramach otwartego konkursu na realizację zadań pożytku publicznego na rok 2025 oraz na lata 2025-2027. Zarządzenie w tej sprawie zostało wydane 9 stycznia 2025 roku. W skład komisji weszło dziesięciu członków, którzy będą zajmować się m.in. opiniowaniem ofert oraz proponowaniem kwot dotacji. Działania komisji mają na celu wsparcie lokalnych organizacji pozarządowych w ich inicjatywach społecznych.
Komisja Konkursowa, której przewodniczącym został Marcin Piechocki, ma szeroki skład, w tym zastępcę przewodniczącego Marzenę Grala-Kapłon oraz inne osoby z różnych środowisk, co ma zapewnić obiektywizm w procesie oceniania ofert. Do zadań komisji należy m.in. analiza ofert, określanie zakresu rzeczowego realizowanych przedsięwzięć oraz podejmowanie decyzji dotyczących ich przyjęcia lub odrzucenia. Spotkania komisji będą się odbywać na wniosek przewodniczącego lub jego zastępcy.
Warto zaznaczyć, że komisja będzie pracować zgodnie z określonymi zasadami, które zapewnią transparentność jej działań. O decyzjach będą informowane zainteresowane podmioty, a każda sesja będzie protokołowana, co umożliwi kontrolę nad procesem wyboru ofert. Dokumentacja związana z pracą komisji będzie przechowywana w Wydziale Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły. Zarządzenie będzie obowiązywało do końca 2025 roku, co daje czas na realizację zaplanowanych działań i projektów społecznych w regionie.
Źródło: Urząd Miasta Szamotuły
Oceń: Powołanie Komisji Konkursowej ds. Zadań Pożytku Publicznego w Szamotułach
Zobacz Także